5 Tibeto pratimai

spalio 1, 2012 in Sveikatingumas

Senoji Tibeto vienuolyno paslaptis

Kaip atgimti ir išlikti visą savo gyvenimą jaunatviškam.

Tai neapsakomai vertingi užrašai apie Anglijos armijos pulkininkui Henriui Bredfordui patekusias žinias ilgai saugotas Tibeto vienuolyne paslaptyje. Kalba eina apie neįkainuojamą informaciją, kuri atskleidžia žinias, duodančias mums raktus nuo neapsakomai ilgos jaunystės, sveikatos ir nuostabių gyvybinės energijos vartų. Ilgus tūkstantmečius šią informaciją vienuoliai griežtai saugojo nuošaliame Tibeto kalnų vienuolyne. Bredfordui vienuolyno lama pareiškė, kad jis yra išrinktas specialiai tam, kad žmonija gautų tas žinias, nes ji jau susidūrė su būtinybe grumtis pati su savim dėl rūšies išgyvenimo. Žmonių polinkis tenkinti visas savo silpnybes nuves juos per daug toli. Štai tada ši informacija galės jiems padėti išlikti. Pulkininkas praleido vienuolyne penkerius metus ir kaip nustebo jo pažystamieji, kai vietoj šešiasdešimtmečio žilo vyriškio, vaikščiojusio sunkiai su lazdele, prieš juos pasirodė jaunatviškas, raumeningas, linksmas ir laimingas žmogus, visiškai nusimetęs nuo pečių senatvės nešulio. Jo papasakota istorija atrodė labai neįtikėtina, bet faktai buvo tiesiog per daug akivaizdūs.

Vienuolyne jam pirmiausia buvo paaiškinta, kad žmogaus kūne randasi devyniolika energetinių centrų sūkurių. Septyni iš jų yra pagrindiniai, o dvylika – pagalbiniai. Sveikame kūne visi sūkuriai sukasi apie kūną ir jo galūnes dideliu greičiu, aprūpindami energetine jėga visas žmogaus funkcines sistemas. Bet, kai vienas ar daugiau sūkurių sutrinka, energetinė jėga susilpnėja arba visai užsiblokuoja. Šios energetinės jėgos cirkuliavimo sutrikimai ir yra liga ir senatvė.

Pats greičiausias ir radikaliausias metodas atstatyti sveikatą ir jaunystę yra šių sūkurių normalių energetinių charakteristikų sugrąžinimas.

Penki paprasti ritualinių veiksmų pratimai

Tai atrodytu penki paprasti pratimai plius šeštas, bet jis yra ypatingas ir todėl apie jį vėliau. Kiekvienas iš pratimų veikia labai teigiamai, bet pilnnai teigiamas efektas pasiekiamas tik reguliariai atliekant visus penkis.


PIRMAS RITUALINIS VEIKSMAS:

čia mes įsukame sūkurius, pagreitindami jų sukimosi greitį ir stabilumą.

Pradinė padėtis – stovime tiesiai, rankos ištiestos į šonus pečių lygyje. Pradedame suktis pagal laikrodžio rodyklę. Sukamės, kol nepajaučiame lengvo galvos svaigimo. Nėra reikalo siekti rekordinių posūkių skaičių. Pabaigę suktis, sustokite ir giliai nusilenkite, pasiekdami grindis. Galvos svaigimas praeis. Su kiekviena treniruote pajausite, kad galite vis daugiau kartų pasisukti be pastebimo galvos svaigimo.

Pulkininkas pasakojo, kad Indijoje matydavo taip vadinamus „šokančius dervišas“, kurie valandomis sukdavosi apie savo ašį ir atrodė labai stiprūs ir jaunatviški – jokio panašumo į paprastus to pačio amžiaus žmones.

Lamos gi niekada nesisuka iki pilno išsekimo ir psichinės ekstazės. Tai gali kūnui pakenkti. Atlikite tiek, kad tik pasiskatintų sūkurių sukimasis. Tai nuo 10 iki 21 karto.

 

ANTRAS RITUALINIS VEIKSMAS:

jis pripildo sūkurius eterine jėga, padidindamas jų sukimosi greitį ir priduoda stabilumo.

Pradinė padėtis – gulima ant nugaros ant storesnio kilimo, kad būtų izoliacija nuo šaltų grindų. Ištiesti rankas išilgai kūno delnus prispausti prie kilimo. Pakelti galvą, tvirtai įremti smakrą į krūtinkaulį. Po to – pakelti tiesias kojas vertikaliai į viršų, stengiantis neatplėšti nuo grindų dubens. Svarbiausia– nesulenkti kojų per kelius. Paskui kojos ir galva lėtai nuleidžiamos ant grindų ir atsipalaiduojama. Šiame veiksme yra svarbu judesio koordinacija ir kvėpavimas. Pradinėj padėty reikia pilnai iškvėpti, o pakeliant galvą ir kojas giliai įkvėpti. Nuleidžiant – iškvėpti. Kuo gilesnis kvėpavimas – tuo efektas didesnis. Jeigu sunku atlikti tiksliai judesius, galima kojas kelti ir pusiau sulenktas keliuose.

TREČIAS RITUALINIS VEIKSMAS:

jis seka iš karto po pirmų dviejų.

Pradinė padėtis – atsiklaupus ant kelių, rankos ant klubų. Palenkti galvą pirmyn, smakru pasiekiant krūtinę. Paskui atlošiam galvą atgal – į viršų atstatydami krūtinę pirmyn ir išlenkdami stuburą. Rankomis truputi atsiremiame į klubus. Čia seka gilus įkvėpimas. Kai grįžtame į pradinę padėtį – pilnas iškvėpimas. Čia gilus kvėpavimas labai svarbus. Kad niekas nemaišytų atlikti šiuos veiksmus, patartina juos, išskyrus pirmąjį, atlikti užsimerkus.

 

KETVIRTAS RITUALINIS VEIKSMAS:

jums jis gali pasirodyti labai sudėtingas, bet po savaitės, kitos treniruočių atliksite jį taip pat lengvai, kaip ir kitus.

Pradinė padėtis – atsisėsti ant kilimo, kojos – tiesios, stuburas – tiesus, rankos – suglaustais ir nukreiptais į priekį pirštais atremtos šalia klubų į grindis. Palenkti galvą į priekį, atremiant smakrą į krūtinę. Paskui atmesti galvą kaip galima toliau atgal – į viršų ir tada pakelti savo kūną į horizontalią padėtį. Šioje padėtyje reikia porai sekundžių stipriai įtempti visus savo kūno raumenis. Po to atsipalaiduoti ir grįžti į pradinę padėtį. Čia kvėpuoti sekančiai: pradinėje padėtyje – pilnai iškvėpti, pakeliant kūną – giliai įkvėpti.

Jeigu Jums pradžioje neis lengvai ir taisyklingai atlikti šį veiksmą, tai darykite taip, kaip išeina.

Atsistačius sūkurių tvarkai senas ir ligotas žmogus taps jaunu!!!

 

PENKTAS RITUALINIS VEIKSMAS:

Pradinė padėtis – gulomis, atsirėmus rankomis į grindis. Kūnas išlenktas atgal.

Pradžioje atlošiame galvą kaip galint toliau atgal – į viršų. Paskui pakeliame dubenį į viršų kol kūnas neprimins aštrų kampą. Tuo pat metu galvą palenkiame į priekį, smakrą prispausdami prie krūtinės. Kojos – tiesios, rankos ir kūnas, sudarydami vieną plokštumą, taip pat tiesios.

Pradinėj padėty ir pakėlus dubenį į viršų, kūno raumenis stipriai įtempkite.

Kvėpavimas neįprastas: pradinėj padėty – pilnas iškvėpimas, o pakėlus dubenį – įkvėpimas.

 

Jūs tapsite jaunu ir sveiku, jeigu Jūsų noras bus nepalenkiamas!!!

(C) Šiame straipsnyje pateikta informacija skirta bendram susipažinimui. Už informacijos autentiškumą atsako straipsnio autorius, tačiau neatsako už patirtą žalą kilusią pasinaudojus svetainėje pateikta medžiaga. Atsakomybė pilnai tenka informacijos vartotojui. Prieš pradedant praktiškai taikyti aprašytus žmogaus kūno sveikatos atstatymo ir tolimesnės sveikos gyvensenos būdus, rekomenduojame pasitarti su šeimos gydytoju.