Maisto derinimas

October 5, 2012 in Sveikatingumas

Maisto produktų derinimas

Jie paklausė Jo: “Kur mums eiti, Mokytojau, juk Tavyje amžinojo gyvenimo žodis. Sakyk mums, kokių nuodėmių mes turime vengti, kad daugiau niekada nematytume ligų?”

Jis tarė: “Maitinkitės tuo, kas yra ant Dievo stalo: medžių vaisiais, grūdais ir naudingomis žolėmis, galvijų pienu ir bičių medumi. Bet koks kitas maistas – Šėtono darbas, užtraukia nuodėmę, ligas ir mirtį.

Jeigu jūs darysite tai, pažadu jums, kad Dievas duos jums ilgą gyvenimą šioje Žemėje.

“Kristus ir gydymas nuo ligų”, 38 psl.

 

Žmogaus kūno mitime yra trys dalykai, kuriais žmogus turėtų rūpintis: maisto suteikimas kūnui; maisto suvartojimas kūne; nebereikalingo išmetimas. O jau pirmame uždavinyje mūsų laikų žmogus suklumpa: žmonės per daug, per dažnai ir per daug viso ko valgo.

Daug daugiau žmonių miršta, per daug valgydami, negu badu. Mūsų laikais visai aiškiai sužinota, kad nepalyginamai didesnė ligų dalis pareina iš netinkamo mitimo ir dar iš didžio ėdimo. Žmonės stačiai žudo save maistu ir kiek jie jo praryja…

“Sveikata, jaunumas, grožė. Gimdymo slėpiniai” Vydūnas

Joks maistas nesuteikia tokio didelio malonumo, kaip gera išvaizda ir sveikata!!!


Maisto produktų derinimas

  • Negalima tuo pačiu metu vartoti baltymų ir angliavandenių: su duona, bulvėmis ir saldžiais vaisiais nesiderina mėsa, kiaušiniai, sūris, riešutai ir kt. baltyminiai produktai;
  • Nesiderina turintys angliavandenių ir rūgštūs produktai: duonos, bulvių, pupų, žirnių, bananų ir kt. angliavandenių nevalgyti su citrinomis, apelsinais, ananasais, spanguolėmis, pomidorais ir kt. rūgščiais vaisiais ir daržovėmis;
  • Nevalgyti tuo pačiu metu dviejų skirtingų koncentruotų baltymų;
  • Nevalgyti riebalų su baltymais: sviestas, aliejus, grietinė, grietinė ir mėsa, kiaušiniai, sūris, riešutai;
  • Rūgštūs vaisiai nesiderina su baltymais: citrina, apelsinas ir t.t. nevalgyti su mėsa, kiaušinais, riešutais;
  • Kad skrandyje nekiltų rūgimas cukraus ir krakmolo: cukrus, uogienės nesiderina su duona, koše, bulvėmis. Tai stipriai nuodija organizmą;
  • Stipriai sukelia rūgštingumą skrandyje valgymas vienu metu dviejų rūšių koncentruotus krakmolus: bulves su duona, arba košę su duona ir panašiai;
  • Melionus, bananus ir rūgpienį galima vartoti tik atskirai nuo kitų produktų.

SUDERINTO MAITINIMOSI SCHEMA

Baltymai

Augalinės kilmės

Angliavandeniai

Kiaušiniai Vaisiai Duona
Mėsa Džiovinti vaisiai Miltiniai produktai
Žuvis Daržovės(išskyrus bulvę) Cukrus (uogienė, saldainiai)
Baklažanai Uogos Bulvės
Riešutai, saulėgrąžos Šviežios sultys Kruopos
Ankštinės daržovės Augaliniai aliejai Medus
Baltymai ir Augalinės kilmės – SUDERINTA, bei Angliavandeniai ir Augalinės kilmės – SUDERINTA. Baltymai ir Angliavandeniai – NESUDERINTA. Todėl pavojinga sveikatai (jie negali patekti į skrandį kartu apie 4 val.)

Keli pagrindiniai patarimai

Nurytas valgis pasilieka skilvyje nuo 1 iki 4 valandų, desties kaip lengvai suvirškinamas, plonojoje žarnoje 3 val., o storojoje 12 val., kol neišmetama, kas kūnui nebereikalinga. Sunkiai virškinami dalykai kūne pasilieka kur kas ilgiau. Jis čia rūgsta ir genda, žarnose ilgai gulėdamas, ir pagaliau pūva. O žarnų oda ir gyslelės traukia iš tų puvėsių į kraują negyvumi ir nuodų. Todėl labai svarbu, kad kūnas valytųsi kas dieną bent vieną kartą. Sveikas kūnas valosi tiek kartų, kiek kart jam įkraunamas maistas.

Žmogus su prisikimšusiais viduriais neša su savim išmatų krūvą. Ir visas jo atrodymas tai apreiškia – žmogus sensta ir praranda savo grožę. Kurs rūpinasi sveiku kūno apsivalymu, tas žymiai jaunėja ir grožėja. Todėl norėdami sveikti, jauni, gražūs atrodyti, rūpinkimės tikslingu kūno apsivalymu.

Visai netikęs dalykas yra vartojimas visokių varančių žolių, priemonių ir t.t. geriau yra grobą plauti, toliau pilvą minkyti, dešinėj pradedant, kairėn viršuje nueinant, o žemiau atgal grįžtant, kaip laikrodžio rodyklė sukasi.

Bet geriausias dalykas yra tikroji maitysena.

Dar kūnas valosi ne vien viduriais, bet ir oda. Jos darbas todėl turi būti šelpiamas.

“Sveikata, jaunumas, grožė. Gimdymo slėpiniai” Vydūnas

Žmoniškesnės maitysenos įpratimo žingsniai

Kilnios dvasios žmonės vis tiek ar jie vyriausiai rankomis dirba arba mintis kuria, galės maitinties vien švariu sveiku maistu.

  1. Pirmas žygis reikalaus mažinti mėsos saiką ir valgyti daugiau daržovių bei vaisių ir iš grūdų miltų ir pieno gamintus valgius. Vietoje kas dieną mėsą valgius, rasi užteks kas antrą, toliau kas trečią jos valgyti. Tada gal žmogus tenkinsis gavęs mėsos tik vieną kartą per savaitę.
  2. Toliau žmogus nueis, kad jis visai nebevalgys mėsos, o tenkinsis kiaušiniais ir tuo, kas iš pieno gaminama, o šiaip valgys vien, kas iš augmenijos pareina. Bet reiks pastebėti, kad nereikia daugiau valgyti negu seniau, bet veikiau dar mažiau. Tik valgiai turi gerai būt priruošiami ir gerai kramtomi.
  3. Tada žmogus galės gyventi ir be kiaušinių, be pieno, vien tuo ką augmenija atneša. Riešutai turės atstovauti pieno dalykams. Duona iš stambių miltų gerai kepta, bus geriausias jo valgis. Bet kad jau pirmiems žingsniams daug reikš, kokie tie žmonės yra, kurie nori nauja maitysena gyventi, tai dabar atsivers, ar jie links dvasios, ar geidulių ir kūno pusėn. Bet reik tada rūpinties visokiais valgiais. Žmonės, kurie norės “vegetariškai” maitinties, turės pasistengti visokių gardžių valgių pagaminti.
  4. Ketvirtą žingsnį žengiant, bus svarbu mažinti miltų valgius ir tenkinties kitais, būtent, daržovėmis, riešutais, vaisiais, uogomis. Tūli tada manys, kad reiki daug valgyti. Bet nėra taip. Kuo daugiau žmogus maitinsis gyvu žaliu maistu, tuo mažiau jam reikės.
  5. Toliau nuėjęs, žmogus gyvens be ankščių-grūdų: žirnių, pupų, be smulkiųjų miltų, valgys aplamai mažą grūdų valgių, dar kiek bulvių, bet labiausiai žalias daržoves, riešutus, vaisius-uogas. Grūdų miltai sunkiau susivirškina kaip bulvės. Todėl tūliems veikiau jas reikia valgyti. Iš grūdų tiks dar sutrėkšti ir grūzdinti kviečiai ir gal dar avižos. Ir duona iš stambių kviečių miltų.
  6. Valgius kai kurį laiką kaip minėta, galima maitinties visai žaliais valgiais. Bus tai riešutai, daržovės, vaisiai. Ir iš tų galima visokių skanių valgių susitaisyti. Tik nereikėtų per daug viso ko sumaišyti.
  7. Pagaliau žmogus galės maitinties vien saldžiais vaisiais ir riešutais. Bet nereikėtų jau iš pat pradžios siekti šios maitysenos. Visiems minėtiems laipsniams lipti reikėtų imties nors 7 metų laiką.
“Sveikata, jaunumas, grožė. Gimdymo slėpiniai”. Vydūnas

Svarbiausia, kad suprastume, juk kiekvienu metų laiku reikia labiausiai tai valgyti, kas tada gamtos teikiama. augmenija ir suteikia gyvenimui pagrindą, gyviams ir žmonėms teikia maistą. ir jis tinkamiausias tam laikui, kurį augmenija jį atneša.

(C) Šiame straipsnyje pateikta informacija skirta bendram susipažinimui. Už informacijos autentiškumą atsako straipsnio autorius, tačiau neatsako už patirtą žalą kilusią pasinaudojus svetainėje pateikta medžiaga. Atsakomybė pilnai tenka informacijos vartotojui. Prieš pradedant praktiškai taikyti aprašytus žmogaus kūno sveikatos atstatymo ir tolimesnės sveikos gyvensenos būdus, rekomenduojame pasitarti su šeimos gydytoju.

Juozas K.